نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مزایای پاسپورت دومینیکا

اهمیت پاسپورت دوم در کرونا تغییرات ناشی از شیوع کرونا: با همه گیر شدن بیماری کرونا COVID-19، تمامی افراد با سقوط اقتصاد جهانی درگیر شدند. تغییرات ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا در زندگی باعث شد اخذ شهروندی با گزینه‌های سرمایه‌گذاری، بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد .کشورهایی که زمانی مقصد توریستی و دارای اقتصادی پر رونق بودند اکنون کاملا در مضیقه هستند و پیش‌بینی می‌شود که خسارات اقتصادی و همچنین اقدامات قرنطینه‌ای حداقل تا چند ماه آینده در اکثر مناطق جهان ادامه داشته باشد. در طی دوران پاندمی رفت و آمد و سفر در سراسر جهان به طور چشمگیری به نیازی ضروری تبدیل شده است بسیاری از مردم اکنون در مناطق مختلف جهان مجبور به ماندن هستند و به دلیل بسته شدن اکثر فرودگاه‌ها و محدودیت‌های ویزا که در نتیجه شیوع ایجاد شده است جایی برای اقامت ندارند. ما در این مقاله قصد داریم یک سری از مزایای دارا بودن پاسپورت دوم(دومینیکا) برای ایرانیان در شرایط بحرانی را شرح دهیم تا بتوانید با خیال راحت این مشکل را پشت سر بگذارید. محدودیت‌های سفر و ویزا در دوران کرونا: بسیاری از کشورهای دنیا با توجه به روند شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌هایی را برای ورود ایرانیان به کشور خود در نظر گرفته‌اند. بیشتر کشورهای عضو شنگن تصمیم گرفتند که به عنوان بخشی از اقدامات مربوط به همه گیر شدن ویروس کرونا، پردازش درخواست ویزا را به حالت تعلیق درآورده یا کاهش دهند. با توجه به ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده در دیگر کشورها و محدودیت‌های موجود‌، پاسپورت دومینیکا بهترین راه حل برای افرادی است که قصد سفر به کشورهای حوزه‌ی شنگن را دارند.

اخذ پاسپورت دومینیکا های لیپ از طریق ۲ روش امکان‌پذیر می‌باشد: کمک به دولت دومینیکا (بالای ۱۰۰.۰۰۰ دلار) غیر قابل بازگشت. سرمایه‌گذاری در املاک و سهام‌های پروژه ساخت هتل‌های مورد تایید دولت(بالای ۲۰۰.۰۰۰ دلار) بازگشت‌پذیر بعد از ۵ سال. اخذ پاسپورت و شهروندی دومینیکا نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد و بدون انجام مصاحبه برای متقاضی و افراد وابسته به او پاسپورت کشور دومینیکا صادر می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

البته قفل ها هم مدل های مختلفی دارند. لوازم تزئینی دوچرخه اگر عاشق دوچرخه سواری و دوچرخۀ خود باشید، همواره می کوشید تا ظاهر آن را هم بهبود ببخشید و از آن لذت ببرید. برای این منظور محصولاتی هم طراحی شده اند مثل کاور بدنه ، انواع قاب زنجیر ، ترکبند ، پایه قمقمه ، انواع چراغ ، انواع روزینی و حتی کیلومتر شمار و کلی لوازم دیگر که البته برخی از از این لوازم علاوه بر جنبۀ زینتی از نظر محافظت از دوچرخه یا ایمنی هم همانطور که توضیح دادیم اهمیت دارند. برای مثال لوازمی چون کاور بدنه و کاور های دسته ترمز در کنار زیبایی از بدنۀ دوچرخه در برابر خراش و ضرب دیدن محافظت می کند.

 لباس و پوشیدنی های مخصوص دوچرخه سواری در صورتی که دوچرخه سواری را به صورت حرفه ای دنبال می کنید نیاز به استفاده از لباس های مخصوص دارید. لباس هایی که برای این منظور طراحی شده اند حالت آیرودینامیکی دوچرخه سوار را بهبود می بخشند. کفش های مخصوص دوچرخه سواری هم دیگر محصول از این دسته هستند که معمولا وزن سبکی دارند و برای انتقال قدرت ساده تر از جنس سختی برخوردارند. تمامی این کفش ها از روکش ، تهویه و وزن و جنس های متفاوتی برخوردار هستند که بر اساس نیاز و بودجه باید اقدام به خرید آن ها کنید. همان طور که در بخش لوازم ایمنی هم گفتیم، کلاه دوچرخه سواری هم یکی از محصولات پوشیدنی دوچرخه می باشد.

همچنین عینک های آفتابی مخصوص دوچرخه سواری و دستکش هم سایر لوازم این دسته هستند. ارگونومی عینک های مخصوص دوچرخه سواری طوری طراحی شده که میدان دید وسیعی دارند و اصلا فضای دید دوچرخه سوار را کاهش نمی دهند. همچنین در صورتی که زیاد از دوچرخه استفاده می کنید استفاده از دستکش های مخصوص می تواند از دستان شما محافظت کند. اکثر این دستکش ها بدون انگشت هستند تا مانع حرکتی نباشند و تهویه مناسبی هم دارند. سایر لوازم جانبی دوچرخه جهان سیکلت علاوه بر لوازمی که جداگانه و کامل معرفی کردیم، تجهیزات و لوازم دیگری هم هستند که کاربردی و مهم می باشند. 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

« تفاوت­های میان شارژ اصلی و تقلبی شیائومی » از مهم­ترین مواردی که می­تواند اصلی و یا تقلبی بودنِ کلگی شیائومی را به خریدار آن اثبات سازد، لوگوی سازنده آن می­باشد! چرا که هر کسب و کاری، لوگوی متمایز خود را دارا بوده و این لوگو، با حروف، تصاویر و به طور کلی، ظاهر خاصی به مصرف کنندگان نمایش داده می­شود. تولیدکنندگان محصولات فیک، لوگوی خود مدنظر خود را کپی کرده و با قرار دادن آنان بر روی محصولات خود، سعی دارند آنان را به عنوان محصولات اصلی معرفی کنند! ( البته که در بیشتر مواقع، این لوگو با لوگوی اصلی نیز مطابقتی ندارد! ) بنابراین؛ توجه به لوگو، اصلی ترین عاملی است که می­تواند خریدار را متوجه اصلی و یا تقبلی بودنِ شارژر مد نظر سازد! نوشته­ها و مشخصات فنی روی شارژر، دیگر راه تشخیص اصلی و یا تقلبی بودن شارژر می­باشد. این متون؛ محتوایی همچون نام کشور سازنده، ولتاژ و سایر اطلاعات را دارند. تولید کنندگان شارژر­های تقلبی، این اطلاعات را کپی نموده و بر روی کالاهای خود می­چسبانند تا کالای فیک خود را اصلی جلوه دهند! بنابراین؛ کابل شارژ شیائومی « چرا نباید شارژر­های تقلبی را مورد استفاده قرار داد؟ » گرمای بیش از حدی که شارژر­های تقلبی از خود ساطع می­کنند و احتمال بالای آتش سوزی در آنان و به طور کلی، کیفیت نامناسبی که دارا می­باشند، از جمله عواملی است که خرید شارژر­های اصل را ضروری می­سازد. سیم­های ضعیف، وصل نشدن سریع به آداپتور، کابل­های آسیب دیده، همگام­سازیِ گجت با کامپیوتر و… دلایلی هستند که افراد را به سمت خرید شارژر­های اصل سوق می­دهند. اگر به دنبال خرید شارژر جدیدی برای دستگاه شیائومی خود هستید، در حین خرید، اطمینان یابید که طول سیم آن از 120 سانتی­متر بیشتر باشد. ماژول آداپتور آن نیز نباید بزرگ­تر از ماژول شارژر قبلی­تان باشد.

 « بررسی نمونه هایی از شارژر گوشی شیائومی » شارژر دیواری شیائومی مدل Turbo fast charge : توربو؛ شارژر اصلی شیائومی 33w به همراه کابلType-c یکی از با کیفیت­ترین شارژرهای موجود در بازار محسوب می­شود. این شارژر؛ مقاومت فوق­العاده بالایی را دارد که همین ویژگی، آن را مناسبِ استفاده برای گوشی­های تازه عرضه شده قرار می­دهد. این گوشی­ها؛ مانند شیائومی 11 اولترا، پوکو و… شارژر­های بسیار قدرتمندی را دارند که نیازمند کابل­های قدرتمند هم می­باشند. کابل این شارژر؛ یک متر طول دارد و دارای کیفیت اورجینال بازار است. این کابل قادر است، جریان حداکثر 6 آمپری را از خود عبور داده و گوشی شما را با قابلیت فست شارژر، به درصدِ شارژ دلخواهتان برساند! پس می­توان آن را گزینه مناسبی برای گوشی­های شیائومی جدید و سایر برند­های دیگر که آداپتور قدرتمندی دارند، دانست. شارژر 33 وات شیائومی MDY-11-EZ : این شارژر از گوشی­های پرچمدار شیائومی همچون مدل­های پوکو، بلک شارک، می10، نوت 9 پرو و سایر گوشی­هایی که باطری بزرگی را دارند، پشتیبانی می­کند. همچنین توانایی ساپورت سایر گوشی­های هوشمند را هم دارا است. شارژر 33 واتی شیائومی اورجینال MDY-11-EZ به همراه کابل فابریک خود، یک محصول هوشمندِ ضروری در بین انواع گجت شیائومی است. اگر آداپتور شارژر شما آسیب دیده و یا نیاز به یک فست شارژ جدید دارید، این مدل را انتخاب نمایید. زیرا استفاده از شارژر فیک در طولانی مدت می­تواند منجر به آسیب دیدنِ گوشی هوشنمند شما گردد. به علاوه، این شارژر موبایل شیائومی؛ از سرعت و سلامت بالایی نیز برخوردار است. ( لازم به ذکر است که آداپتور شارژ­های فیک دوام زیادی ندارند، خیلی زود آسیب می­بینند و منبع قدرت غیر قابل اعتمادی دارند. ) شارژر اصلی ۳۳ وات شیائومی MDY-11-EZ با سرعت بالا و با امنیتی بالا، باتری گوشی­تان را شارژ کرده و این آداپتور شارژ، به منظور شارژ­دهی از نوع اتصال TYPE-C استفاده می­کند. شارژر دیواری شیائومی مدل MDY-08-E1 : این شارژر، یکی از بهترین شارژر­های موجود در بازار محسوب شده و وزنی در حدود 70 گرم را دارا می­باشد. آداپتور شارژ این شارژر؛ از فناوری Quick Chargw بهره گرفته و قادر است که گوشی و یا تبلت را در مدت زمان بسیار کوتاهی به شارژ برساند. این شارژر، سلامت باطری را حفظ نموده و احتمال ایجاد هرگونه مشکل در آن را به حداقل می­رساند و قادر است، در بازه 0 تا 50 درصد، شارژ موبایل را با توان خروجی 18 وات شارژ کرده و از بازه 50 تا 100 درصد، شارژ را با خروجی 12.5 وات به شارژ برساند.

در حین خرید شارژر شیائومی فونی شاپ، حتما به ترکیب­بندی حروف چاپی، توجه نشان دهید! ) توجه داشته باشید که شارژر اصلی شیائومی، محکم تر و سنگین تر از شارژر تقلبی می­باشد، شارژر اورجینال شیائومی از مس ساخته شده و نمی توان آن را به آهنربا چسباند، در ساخت شارژر های اصل، دقت و ظرافت زیادی اِعمال شده! در صورتی که در شارژر­های فیک، چنین مواردی ملاحظه نمی­شود! ( در نسخه فیک شارژر موبایل شیائومی، دو پین و یا سه پین شارژر به آهنربا نخواهد چسبید. )



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، تجهیزات و امکاناتی در اختیار ما قرار گرفته ، که میتوانیم با استفاده از آنها روند زندگی خود را بهبود بخشیم . یکی از این روش ها که تاثیر شگرفی در سلامت انسان دارد ، نگهداری از برخی از انواع گیاهان است که مرسوم به گیاهان آپارتمانی هستند . در این قسمت به معرفی برخی از این گیاهان و همچنین روش نگهداری آن ها بعلاوه لوازم مورد نیاز برای نگهداری از گیاه آپارتمانی را برای شما توضیح خواهیم داد. گیاهان آپارتمانی برای حفظ سلامتی مفید هستند گیاهان ساده می‌توانند تأثیر خارق‌العاده‌ای بر سلامتی شما داشته باشند؛ مثلا برخی گیاهان خانگی می‌توانند هوا را تصفیه کنند که تأثیر زیادی بر سلامتی اهالی خانه خواهد داشت. از طرفی باید گفت گیاهان زیادی وجود دارند که مراقبت زیادی نمی‌خواهند و به‌راحتی می‌توانید آنها را در خانه نگه دارید تحقیقات علمی نشان می‌دهد تنها راه استفاده از فواید سبزیجات، خوردن آنها نیست.

 گیاهان خانگی ساده می‌توانند تأثیرات فوق‌العاده‌ای بر سلامتی شما داشته باشند. مارک هاچادوریان (Marc Hachadourian) گیاه‌پزشک است. او گلخانه‌های نولن در باغ گیاهان نیویورک را مدیریت می‌کند. وی در مصاحبه‌ای که با مجله‌ی اینسایدر انجام داده است، می‌گوید: «گیاهان بر سلامت جسم و روان شما تأثیر می‌گذارند.» هاچادوریان اضافه می‌کند: «شواهد علمی زیادی حاکی از این هستند که قراردادن گیاهان آپارتمانی در محل کار و خانه می‌تواند از میزان اضطراب افراد بکاهد. مراقبت از گیاهان خانگی و باغبانی تأثیرات درمانی زیادی روی کاهش فشار خون و اضطراب دارد؛ بنابراین فواید آن بیشتر از پاک‌سازی هوا و اضافه‌کردن اکسیژن است.» گزارش هوای پاک ناسا می‌گوید: «گیاهان خاصی هستند که می‌توانند سموم هوا را به‌طور ویژه پاکسازی کنند. این سموم شامل بنزن،‌ فرمالدهاید و آمونیا می‌شوند.» هاچادوریان به این نکته اشاره می‌کند و می‌گوید: «شواهدی وجود دارند؛ ولی اینکه آیا این گیاهان می‌توانند این سموم را کاملا از هوا بزدایند، هنوز مشخص نیست.» هاچادوریان می‌گوید: «نگهداری گیاهان فوایدی دارد؛ ولی حالا بحث اینجاست که این تأثیرات چقدر هستند و اینکه آیا گیاهان تأثیر چشمگیری روی سلامت و کیفیت محیط زندگی شما دارند یا نه.» خاصیت تصفیه‌کردن هوا ازسوی گیاهان ممکن است خیلی چشمگیر نباشد؛ ولی هاچادوریان به این نتیجه رسیده‌ است که طبیعت فواید دیگری هم دارد. او به «حمام جنگل» اشاره می‌کند. حمام جنگل سنت حضورپیداکردن در طبیعت و در میان درختان است. روزنامه‌ی آتلانتیک می‌گوید: «در ۱۹۸۲ این سنت بخشی از برنامه‌ی سلامت عمومی ملی ژاپن بود.» فواید اثبات‌شده‌ی این برنامه کاهش‌ فشار خون و کم‌شدن هورمون‌های استرس‌آور است البته همه‌ی مردم امکانِ گرفتن حمام جنگل را ندارند. اگر فکر می‌کنید گیاهان بیشتری در زندگی خود نیاز دارید، هاچادوریان پیشنهاد می‌کند یک گیاه آپارتمانی تهیه کنید. سعی کنید گیاهی تهیه کنید که برای موقعیت شما و سبک زندگی‌تان مناسب باشد. در این صورت می‌توانید از همه‌ی فواید گیاهان بهره ببرید و با کمترین زحمت از آن مراقبت کنید. در این مقاله دربارۀ محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی می‌خوانید که می‌توانند تأثیرات مثبتی بر فضای خانه‌ی شما داشته باشند؛ همچنین در سایت فروش گیاه آپارتمانی ارزان هانی گل می‌آموزید چطور از این گیاهان مراقبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

به طور معمول، طرح‌‌های کوچکتر و ظریفتر در ساختار مبل‌های استیل، قیمت بیشتری دارند. علاوه بر این، رنگ گل‌های منبت کاری شده در مبلمان استیل یک ویژگی بسیار مهم است.  کیفیت عالی مبلمان سلطنتی تا حد زیادی به وزن سنگین آن مربوط می‌شود که به دوام این مبل‌ها نیز کمک می کند.  توجه داشته باشید که وزن بالای کاناپه‌های سلطنتی یک مزیت محسوب می‌شود و دلیل طول عمر بیشتر این مبل‌ها دلیل وزن بیشتر آن‌ها است.  در واقع استفاده از کلاف در ساخت و طراحی این مبل ها منجر به افزایش وزن مبل شده است.  به طور معمول، تشک‌های مبل‌های سلطنتی به صورت دو نفره طراحی می‌شوند و عمر استفاده آنها به دلیل این موضوع به مرور زمان افزایش می‌یابد. همچنین از آنجایی که پارچه این مبل‌ها به صورت تک تکه است، تمیز کردن آن ساده و آسان  است. قالب هایی که در ابتدا برای ایجاد مبل سلطنتی استفاده می شد را می توان به عنوان یکی از عناصر تعیین کننده ظاهر بیرونی آن در نظر گرفت.

 این نوع مبل‌ها معمولاً در نسخه‌های نه نفره و هفت نفره تولید شده و به بازار عرضه می‌شود که شامل دو صندلی میزبان، یک مبل سه نفره و چهار صندلی چیدمان معمولی می‌باشد. اغلب، به هنگام تولید این نوع مبلمان، از مواد خاصی استفاده می‌شود تا مبل‌های مورد استفاده ظاهر زیباتر و صیقلی‌تری داشته باشند.  ظاهر زیبای این نوع مبل‌ها بیشتر به انتخاب چوب سفید، گردو و راش در دسته و پایه آن مربوط می‌شود.  استفاده از این چوب‌ها و کنده کاری بر روی آنها یکی از دلایل عمده افزایش قیمت این مبلمان می‌شود.  برای اطلاع از قیمت انواع مبلمان استیل یا سلطنتی و یا خرید آن ها می‌توانید به وب سایت فروشگاهی سامی مبل مراجعه نمایید.

 به هنگام خرید مبل استیل از سایت سامی مبل  به چه نکاتی توجه کنیم؟!

 به هنگام خرید مبل، تشخیص مبل راحتی و مبل سلطنتی ساده است.  اکثر مبل های سلطنتی عمدتاً دارای تاج با منبت کاری‌های ظریف هستند. با توجه به رنگ آمیزی و نقش و نگارهای غیر معمول روی کوسن‌ها و پارچه‌های این مبل، مبل‌های استیل در نگاه اول کیفیت بسیار خوبی دارند اما به هنگام خرید آن‌ها باید نکات زیر را در نظر داشته باشید. به هنگام نشستن روی مبل، چوب آن صدا ندهد.



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت سامی مبل (قصر مبل ملایر) مراجعه فرمایید. امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد . البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان ها به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود. پارچه مبل راحتی برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل راحتی سامی مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند. 



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

برای استقرار سیسکو Cisco ISE خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟ در این بخش به مشتریان جدید کمک می‌کنیم تا اجزای اولیه برای استقرار را بشناسند. اگر دوست دارید تا اطلاعاتی در خصوص لایسنس‌های سیسکو ISE یا (Cisco ISE licenses) و ابزارها و خدمات ارائه‌شده توسط آن به دست آورید، درست آمده‌اید. لایسنس‌های سیسکو ISE شناخت مدل های  لایسنس سیسکو Cisco ISE مروری بر مدل Subscription لایسنس‌های Cisco ISE با عضویت (Subscription basis) اعطا می‌شوند. مدت عضویت در حالت استاندارد برابر با 1، 3 یا 5 سال است. پس از آن‌که این دوره به پایان برسد، عضویت شما به مدت یک سال دیگر تمدید می‌شود، مگر آن‌که خودتان عضویت را لغو کنید. در طول مدت عضویت هم می‌توانید مدت زمان عضویت خود را تغییر دهید. هم می‌توانید محصولات و هم تعدادی که سفارش داده‌اید را عوض کنید. برای اضافه‌کردن تعداد در مدت زمان عضویت خود، فرم سفارش «تغییر در عضویت (change-subscription)» را پر کنید. آن تعدادی که با سفارش «تغییر در عضویت» اضافه کرده‌اید، همزمان با پایان‌یافتن عضویت شما به پایان خواهند رسید. در زمان تمدید عضویت می‌توانید تعداد مورد نظر خود را کم کنید، اما در زمان عضویت جاری نمی‌توانید درخواست بدهید که تعداد شما کم شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تراکنش تغییر در عضویت بر روی این Job Aid کلیک کنید.

 خرید لایسنس سیسکو ISE : با استفاده از لایسنس سیسکو ISE می‌توانید فیچرها و دسترسی به نرم‌افزارهای خود را مدیریت کنید. مثلاً می‌توانید تعداد نقاط انتهایی (Endpoints) که از منابع شبکه سیسکو ISE استفاده می‌کنند را مدیریت کنید. لایسنس‌های سیسکو Cisco ISE بر اساس پکیج‌های مبتنی بر فیچر (feature-based packages)  ارائه می‌شوند. در هر یک از لایسنس‌های پایه (Essentials)، مزیتی (Advantage) یا ویژه (Premier) ، فیچرهای مختلفی ارائه می‌شوند. به این نوع ساختار لایسنس‌دهی، مدل جانمایی عروسک در آشیانه (Nested-doll model) گفته می‌شود. منظور این است که لایسنس‌هایی که در رده‌های بالاتر قرار دارند، همه فیچرهای سطح پایین را هم ارائه می‌دهند. مثلاً لایسنس ویژه Cisco ISE دارای تمامی فیچرهایی است که در لایسنس‌های مزیتی و پایه Cisco ISE وجود دارند. به همین ترتیب، لایسنس مزیتی ISE دارای تمامی فیچرهای است که در لایسنس پایه ISE ارائه می‌شوند. مدت زمان عضویت در هر یک از این رده‌ها برابر با 1، 3 و 5 سال است.

به طور مثال تعداد کاربران CME روتر و یا تعداد VPN هایی که می توان به آن زد، جزو لایسنس های counted می باشند. لایسنس HSEC-k9 در صورتی که لایسنس Security برای روتر های 2921, 2951, 3925, 3945, 3925E و 3945E تهیه کرده اید، این روترها حداکثر قادر به برقراری 225 تونل IPSec می‎باشند. همچنین حداکثر، 85Mbps پهنای باند رمزنگاری شده میتواند از این Tunnel ها عبور کند. ترافیک رمزنگاری شده دو طرفه (bidirectional) حداکثر 170Mbps می‎تواند باشد. برای برداشتن این محدودیت ها، شما نیاز به تهیه لایسنس HSEC-k9 دارید تا بتوانید تعداد IPSec Tunnel ها و حجم پهنای باند ترافیک رمزنگاری شده را افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل استیل ملایر در واقع همان مبل سلطنتی با طراحی و سبک منجصر به فرد است و به عنوان یکی از مبلمان با کیفیت شناخته ‏می‌شود. مبل استیل جلوه منحصر به فرد و مجللی به دکوراسیون خانه‌ها می‌دهد. مبل استیل یا سلطنتی یکی از دنج‌ترین و چشم ‏نوازترین انواع مبلمان است. اولین مبل‌های استیل در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا در دهه 1820 معرفی شدند.  مبل‌های سلطنتی یا به ‏اصطلاح استیل در حال حاضر در سبک‌ها و مترالف های مختلف موجود هستند و بیشتر ایرانیان از این نوع مبلمان برای دکوراسیون ‏داخلی خود استفاده می‌کنند. برای خرید مبل استیل ملایر می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی و یا نمایندگی‌های فروش مبل استیل مراجعه ‏نمایید. ‏ مبل استیل چیست؟ احتمالاً شما نیز مانند بسیاری از مردم، اولین چیزی که با شنیدن مبل استیل به ذهنتان می‌آید،  آلیاژی از آهن و فولاد ‏است. در حالیکه مبل استیل نوعی از سبک طراحی مبلمان است که اغلب از جنس چوب می‌باشد. مبل استیل در واقع همان مبل ‏سلطنتی است. اما چرا به مبل سلطنتی، مبل استیل گفته می‌شود؟ همانطور که‌ گفتیم، مبل استیل به معنی همان مبل سلطنتی می‌باشد. ‏استایل (‏Style‏) در زبان انگلیسی سبک معنی  می‌شود.  به مرور زمان کلمه استایل در تغییراتی یافته و‌ به معنای استایل برتر شناخته ‏می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که مبل استایل نوعی از مبلمان با طراحی خاص و برتر است.

از زمانی که مبل استایل به زبان فارسی ‏ورود پیدا کرده است، به دلیل اشتباه رایج مردم در تلفظ آن، با کلمه استیل جایگزین شده است. بنابراین مبل استیل ملایر در واقع همان ‏مبل سلطنتی با طراحی و تاج خاص و بی نظیر است. ‏ برای خرید انواع مبل کلاسیک سامی مبل می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری به فروشگاه‌های معتبر ارائه دهنده این مبلمان ‏مراجعه کنید. در حالیکه مبلمان نیمه استیل و راحتی و مدرن سازگاری بیشتری با سبک طراحی و اندازه منازل دارند، تنوع طرح و ‏رنگ آن‌ها بالا بوده و قیمت مناسبتری دارند.  با این وجود انتخاب هریک از این مبل‌ها کاملاً به سلیقه شخص شما، فضای خانه و ‏میزان بودجه شما بستگی دارد. ‏ ‏2‏ ویژگی های مبلمان استیل مبلمان استیل یا سلطنتی از جمله زیباترین، خاص ترین و همچنین گران قیمت ترین انواع مبلمان هستند که در ‏طرح‌ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار برای فروش عرضه می‌شوند. سامی مبل یکی از فروشگاه‌های آنلاین در زمینه ‏عرضه و فروش انواع مبل به خصوص مبل استیل است که با ارائه طرح های منحصر به فرد و قیمت مناسب، به یکی از فروشگاه ‏های محبوب در زمینه فروش آنلاین مبلمان تبدیل شده است.

 توجه داشته باشید که قیمت مبل استیل ملایر به عوامل مختلفی بستگی دارد ‏که از جمله آن‌ها می‌توان به وزن، کیفیت، نوع چوب و طراحی آن اشاره کرد. وزن و قیمت مبلمان استیل یا سلطنتی  اغلب از چوب ‏طبیعی ساخته می‌شوند. چوب طبیعی که در ساختار مبلمان استیل استفاده می‌شود، قیمت بالایی دارند. همچنین از آنجایی که چوب ‏طبیعی وزن بالایی دارد، مبلمانی که در ساختارشان از چوب طبیعی استفاده شده است، وزن بیشتری دارند. نوع دیگری از مبل‌های ‏استیل یا سلطنتی نیز در بازار وجود دارد که قیمت کمتر و وزن بسیار سبکتری را دارا می‌باشند. ‏ مبلمان استیلی که از پلیمر ساخته می‌شوند، وزن سبکی دارد و قیمت آن اقتصادی است.  مبل هایی که مواد اولیه آن‌ها پلمیر است، در ‏سال‌های اخیر طرفداران زیادی در کشور ما پیدا کرده‌اند؛ چرا که علاوه بر وزن سبک و عدم آسیب به محیط زیست، قیمت کمتری نیز ‏دارند. سبک و نوع طراحی مبلمان استیل یا سلطنتی مبل سلطنتی  یا مبل استیل ملایر در انواع طرح و رنگ‌ها تولید شده و به بازار ‏عرضه می‌شود؛ اما این در حالی است که جنس بیشتر آن‌ها از نوع چوب طبیعی می‌باشد. ‏ سخن آخر همانطور که گفتیم، مبلمان استیل در واقع همان مبلمان سلطنتی هستند که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده و به بازار ‏عرضه می‌شوند که  در خرید مبل کلاسیک یا سلطنتی ۴ عامل کلیدی نقش دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به  دکوراسیون، فضای خانه ‏و بودجه  و سلیقه شخصی اشاره کرد. در میان این ۴ عامل، سلیقه شخصی اهمیت بیشتری دارد و بهتر است مبل‌های انتخابی با فضا و ‏دکوراسیون داخلی خانه مطابقت داشته باشند.‏ ‏3‏ ‏ طراحی مبل های استیل یا سلطنتی بیشتر با طراحی مبل‌های سلطنتی یا قدیمی مطابقت دارد.

در سال‌های اخیر تولید کنندگان از ‏طراحی مدرن نیز برای طراحی مبل های استیل بهره گرفته اند که این ویژگی مبل های استیل را برای استفاده در دکوراسیون های ‏مدرن و امروزی بسیار مناسب کرده است. اما همچنان طرح و سبک مبلمان استیل یا سلطنتی برای دکوراسیون های سنتی مناسب ‏است. طرح و رنگ طرح و رنگ مبل استیل ملایر یکی از مهمترین ویژگی های آن محسوب می‌شود. همانطور که گفتیم در ساخت و ‏تولید مبلمان استیل اغلب از چوب طبیعی استفاده می‌شود و به همین دلیل دوام و ماندگاری آن بسیار بالا است. ‏ مبلمان استیل یا سلطنتی اغلب دارای منبت کاری هستند و همین ویژگی موجب شده است که طراحی این نوع مبل‌ها بسیار خاص و ‏منحصر به فرد باشد. تعداد نفرات مبلمان سلطنتی یا استیل اغلب به صورت ۹ نفره تولید و عرضه می‌شوند که شامل  یک کاناپه ۳ ‏نفره، ۴ مبل تک نفره و ۲ صندلی میزبان می باشد. درحالیکه مبلمان راحتی و نشیمن به صورت  ۷ عددی که شامل یک کاناپه  ۳ ‏نفره، یک کاناپه ۲ نفره و ۲ مبل تک نفره می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مبل استیل، راحتی و مدرن می‌توانید به ‏فروشگاه مبل آنلاین سامی مبل مراجعه نمایید. نوع تشک مبل کلاسیک ملایر به صورت یک تکه و دوبل ساخته می‌شود و ایستایی ‏بالایی دارد و این ویژگی موجب دوام بسیار بالای آن شده و سادگی در نظافت را برای خریداران و مشتریان این مبل ها به ارمغان می ‏آورد.‏



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 فروشگاه گل و گیاهان طبیعی سامی گل با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه انتخاب تاج گل عروسی و تدارکات تاج گل برای مراسمات و جشن‌ها فعالیت می‌کند. این فروشگاه آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است تا در زیباترین شب زندگی خود متفاوت و باشکوه ظاهر شوید. تاج گل قیمت مناسب قیمت تاج گل به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل اندازه آن، کیفیت متریال به کار رفته در آن و حتی نوع گل‌های استفاده شده، می شود. اما توصیه می‌کنیم که قیمت مناسب را تا حدی مد نظر داشته باشید و همیشه کیفیت را فدای کمیت نکنید. به عنوان مثال هرچه اسفنج به کار رفته شده در تاج گل باکیفیت‌تر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. بهتر است بدانید همین اسفنج با کیفیت از ساقه گل‌ها محافظت می‌کند تا تازه‌تر بمانند و موجب افزایش دوام تاج گل می‌شوند.  برخی از انواع گل‌ها نسبت به سایرین گران قیمت‌تر هستند، اما یکی از دلایل استفاده از آن‌ها در تاج گل، دوام و طول عمر بالایشان است؛ بنابراین همیشه سعی کنید قیمت و کیفیت را در کنار یک دیگر قرار دهید و در نهایت به صرفه‌ترین محصول خود را انتخاب کنید.

 چگونه تاج گل بخریم

راه‌های زیادی برای تهیه یک تاج گل وجود دارد. شما می توانید با دیدن آموزش‌های نحوه درست کردن تاج گل در فضای مجازی و انجام آن در خانه که سختی‌های خودش را دارد، تاج گل مد نظر خود را تهیه کنید. اما به نظر می‌رسد این کار وقت زیادی را از شما جهت پیدا کردن گل‌ها و متریال مناسب و باکیفیت وقت می‌گیرد. همچنین درست کردن آن چندان هم ساده نیست. اما خرید تاج گل به صورت حضوری از مغازه‌های گل فروشی که آن هم زحمت پیدا کردن یک مرکز فروش خوب را بر دوش شما می‌گذارد. در نهایت پیشنهاد ما به شما خرید از مراکز اینترنتی معتبر در سراسر کشور است. مزیت این اقدام این است که شما با چند دقیقه جستجو در فضای مجازی و مقایسه محصولات با یک دیگر می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین فروشگاه موجود را انتخاب کنید و آن‌ها سفارش شما را انجام می دهند. وشما با خرید اینترنتی تاج گل از فروشگاه اینترنتی و معتبر سامی گل به آدرس سایت خرید تاج گل سامی گل  می توانید کلیه تاج گل های مد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون خرابی ناشی از حمل و نقل آن، به خصوص اگر تاج گل درخواستی بزرگ باشد، دریافت کنید.  



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()